Liczba postów: 413
Liczba wątków: 32
Dołączył: Mar 2016
Reputacja:
4
Miejscowość: Gliwice
Kowal, potwierdzam twoje słowa, wydech typu free flow robi pasztet z mózgu po 100km. Dodanie gazu przyprawia o trwoge, dzieci na ulicy zaczynają płakać... ludzie uciekają, alarmy się włączają...
Liczba postów: 37
Liczba wątków: 2
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
0
Miejscowość: Lisewo
Także mam przelot ale jakoś bardzo nie słychać tego w środku jedynie jak obroty są blisko red line. Głośność układu to 89dB
Liczba postów: 413
Liczba wątków: 32
Dołączył: Mar 2016
Reputacja:
4
Miejscowość: Gliwice
Ja mam rurę od kolektora do samego końca... na końcu tylko fart Cannon, cicho nie ma, wrecz przeciwnie, skurczybyk wyciska łzy z oczu jak wcisnieś do końca ;-)
Liczba postów: 413
Liczba wątków: 32
Dołączył: Mar 2016
Reputacja:
4
Miejscowość: Gliwice
Myślę że jak zrobisz wydech+dolot i chcesz jeszcze cos ugrać mozna pokusić sie o porting głowic... delikatne zebranie kanałów dolotowych+polerka wydechowych, szlif zaworów na 3kąty i parę KM wpadnie, przy okazji lekko doprężysz silnik po planowaniu głowicy... po wszystkim remap i efekty mogą być naprawdę ciekawe, można liczyć na jakieś 20KM+ może nawet okolice 30+
Liczba postów: 413
Liczba wątków: 32
Dołączył: Mar 2016
Reputacja:
4
Miejscowość: Gliwice
Jak już grzebać to tylko pełen kwas, szkoda ciąć ori wydech by wstawiać jakieś barachło, jako że pod maską gra 6 cylindrów, może jakiś sprytny Xpipe (o ile tam to upchniesz) dobre puszki oem look i będzie gitara, jak ktoś mądry to policzy to i zyskasz coś na mocy, choć za wiele pewnie z powodu ori kolektorów spodziewać nie będzie można.
pzdr. Adam
Liczba postów: 553
Liczba wątków: 15
Dołączył: Nov 2009
Reputacja:
0
Miejscowość: Grajewo
nie lepiej zrobić swapa na 3.2 type S? miałbyś 260KM