09-20-2012, 8:04
(09-19-2012, 23:57 )mati0072 napisał(a): Tak, bez pinu kondensatora. Mi do myślenia dało to, że w Hondzie Legend są cewki bez kondensatora, w Acurze Legend są już z kondensatorem, niezależnie od rocznika. Także uznałem, że to bez większego znaczenia. A cewki zmieniałem, bo komputer pokazał błąd P1318, za niskie napięcie na świecach/cewkach z lewej strony. Podczas jazdy oczywiście też się to objawiało, jak się silnik dogrzał to przerywał, na postoju trząsł się, nie chciał "powoli" przyspieszać, tolerował tylko dynamiczną jazdę. U mnie wydmuchana uszczelka pod kolektorem dolotowym, ale objawy tylko były zimą jak silnik był mocno zmarznięty, rano obroty falowały. Poza tym wszystko było ok. Mechanik mi nawet powiedział, że jak się nic nie dzieje to żebym tego nie robił.
Dzięki za odpowiedź. Sporo to wniosło do tematu. Pzdr.