01-15-2014, 19:31
sie ma
na mój chłopski rozum, jeżeli masz bicie na kierownicy przy większych prędkościach to
1.źle wyważone koła
2."bity" był w okolice koła i coś jest krzywe
3.luzy w zawieszeniu to raczej stuki i to niezależnie od prędkości,
im bardziej nierówno tym lepiej słychać.
żeby wyeliminować koła proponuje założyć drugi komplet i sprawdzić
czy jest tosamo.
istnieje jeszcze możliwość,że opona ma "bułe" i wyważarka tego nie łapie
na mój chłopski rozum, jeżeli masz bicie na kierownicy przy większych prędkościach to
1.źle wyważone koła
2."bity" był w okolice koła i coś jest krzywe
3.luzy w zawieszeniu to raczej stuki i to niezależnie od prędkości,
im bardziej nierówno tym lepiej słychać.
żeby wyeliminować koła proponuje założyć drugi komplet i sprawdzić
czy jest tosamo.
istnieje jeszcze możliwość,że opona ma "bułe" i wyważarka tego nie łapie