06-02-2014, 1:19
Zacznij od sprawdzenia bezpiecznika nr 21 METER ( pod deską od strony kierowcy ).
Sprawdź również bezpiecznik podtrzymania nr 15 ( 40 A ) w komorze silnika ( może pomóc równiez jego wypięcie ).
Jeśli bezpieczniki sa ok a wskaźnik nadal błędnie wskazuje - zatankuj do pełna i zrób reset ECU.
Po resecie postaraj się szacunkowo na podstawie przebytego dystansu określić zużycie paliwa.
Jeśli zauważysz, że nadal wskazania są nieprawidłowe, zrób reset ECU gdy poziom paliwa powinien być w okolicy rezerwy.
Jeśli to nie pomoże masz dwa wyjścia: wizyta w ASO i podpięcie pod skaner lub zmierzenie rezystancji zespołu wskaźnika poziomu paliwa oraz drugiego zespołu czujnika poziomu paliwa co pozwoli wskazać uszkodzony element.
Należy również wykonać samodiagnostykę zestawu wskaźników.
Sprawdź również bezpiecznik podtrzymania nr 15 ( 40 A ) w komorze silnika ( może pomóc równiez jego wypięcie ).
Jeśli bezpieczniki sa ok a wskaźnik nadal błędnie wskazuje - zatankuj do pełna i zrób reset ECU.
Po resecie postaraj się szacunkowo na podstawie przebytego dystansu określić zużycie paliwa.
Jeśli zauważysz, że nadal wskazania są nieprawidłowe, zrób reset ECU gdy poziom paliwa powinien być w okolicy rezerwy.
Jeśli to nie pomoże masz dwa wyjścia: wizyta w ASO i podpięcie pod skaner lub zmierzenie rezystancji zespołu wskaźnika poziomu paliwa oraz drugiego zespołu czujnika poziomu paliwa co pozwoli wskazać uszkodzony element.
Należy również wykonać samodiagnostykę zestawu wskaźników.