08-07-2019, 7:41
Jestem po trzeciej wymianie oleju w skrzyni w przeciągu 800 km.
Jest poprawa ale szału nie ma .
Co na plus zmiana biegów z wyższego na niszy czyli redukcja dużo płynniej prawie nie zauważalnie .
Zmiana z 1 na 2 i 3 dalej jest szarpniecie .
Co zauważyłem to skrzynia zmienia lepiej biegi przy dynamicznym przyspieszaniu jak zamulam i zmiana następuje przy ok 1.8-2.1 rpm to poszarpuje częściej.
Chyba już nic jej nie pomoże.
Pytanie proste ale po przeglądnięciu masy tematów na rożnych forach mam mętlik a mianowicie
Jak sprawdzić olej w skrzyni ? Tak jak pisze w manuału ? Rozgrzać skrzynie wajcha na P wyłączam silnik i w ciągu max 2 minut sprawdzić ?
Rożne szkoły sprawdzania są ale i rożne skrzynie .
Jest poprawa ale szału nie ma .
Co na plus zmiana biegów z wyższego na niszy czyli redukcja dużo płynniej prawie nie zauważalnie .
Zmiana z 1 na 2 i 3 dalej jest szarpniecie .
Co zauważyłem to skrzynia zmienia lepiej biegi przy dynamicznym przyspieszaniu jak zamulam i zmiana następuje przy ok 1.8-2.1 rpm to poszarpuje częściej.
Chyba już nic jej nie pomoże.
Pytanie proste ale po przeglądnięciu masy tematów na rożnych forach mam mętlik a mianowicie
Jak sprawdzić olej w skrzyni ? Tak jak pisze w manuału ? Rozgrzać skrzynie wajcha na P wyłączam silnik i w ciągu max 2 minut sprawdzić ?
Rożne szkoły sprawdzania są ale i rożne skrzynie .