(10-19-2014, 16:03 )pandrummer1 napisał(a): To ciekawe. Ja pierwszy raz słyszę o czymś takim. A robiłeś diagnostykę auta jeśli chodzi o błędy ,,komputera''? Moze cos wyjdzie?
No właśnie zbieram się żeby zrobić taką diagnostykę bo nie mam pojęcia o co chodzi mojemu Legendzikowi.
(10-19-2014, 19:39 )kowal napisał(a): Ja w KA7 miałem ominięty immobilizer i mogłem odpalać z marszu. Jednak jeśli masz działający poprawnie, to znaczy że standardowe uzbrajanie systemu (procedura startowa) funkcjonuje jak należy. Że nie odpalisz na D4 to chyba normalne, ale z tą klemą to nie wiem...
To że nie odpala na D4 to oczywiste, problem w tym że po przestawieniu lewarka na P też już nie odpalił i trzeba było zrobić reset przez odłączenie aku. I wtedy jak ręką odjął. widać jakaś kapryśna ta moja KA8