Widziałem kiedyś film z KA8 RWD. Rosja albo USA, nie pamiętam. Jak znajdę, to się podzielę. Generalnie nie ma rzeczy których nie da się zrobić z samochodem, ale barierą są pieniądze.
Ze strojeniem nie ma problemu, robisz to na jakimś standalone, np. EMU od Ecumaster. Natomiast skrzynia w Legendzie to duży kłopot, bo jej układ jest dosyć nietypowy - wzdłużne położenie i napęd na przód. W samochodzie z RWD jeśli skrzynia nie wytrzyma, to kupujesz za grosze Getrag z e39 530d, montujesz go do silnika za pomocą flanszy (robisz rysunek techniczny, kupujesz odpowiedni plaster aluminium, zlecasz wykonanie komuś z maszyną do wycinania wodą). Sprzęgło dobierasz samodzielnie - trzeba policzyć z jakiego materiału, kupić odpowiednie tarcze, docisk, dwumasę, odpowiednio je porzeźbić, zmodyfikować i dopasować. W KA8 trzeba by się sporo nagłówkować jak to sensownie zrobić bez prucia całej budy i zmiany rodzaju napędu. Niestety do C32 chyba nie ma kutych tłoków, korbowodów, mocnych szpilek, stalowych uszczelek - tu mógłby być kłopot. Kolektor to rzeźba na własną rękę, tak jak układ intercoolera i cały wydech. Jak nie wiesz jak to policzyć - zleć komuś kompetentnemu. Dobrze byłoby zainwestować w dodatkową chłodnicę oleju. Wtryski i większą pompę paliwa spokojnie dobierzesz z czegoś na rynku.
Powodzenia!
PS. Moim zdaniem w Legendzie kompresor robiłby robotę Nawet kiedyś chciałem taki zrobić, ale przy całej mojej sympatii do KA8 doszedłem do wniosku, że to gra niewarta świeczki.
Ze strojeniem nie ma problemu, robisz to na jakimś standalone, np. EMU od Ecumaster. Natomiast skrzynia w Legendzie to duży kłopot, bo jej układ jest dosyć nietypowy - wzdłużne położenie i napęd na przód. W samochodzie z RWD jeśli skrzynia nie wytrzyma, to kupujesz za grosze Getrag z e39 530d, montujesz go do silnika za pomocą flanszy (robisz rysunek techniczny, kupujesz odpowiedni plaster aluminium, zlecasz wykonanie komuś z maszyną do wycinania wodą). Sprzęgło dobierasz samodzielnie - trzeba policzyć z jakiego materiału, kupić odpowiednie tarcze, docisk, dwumasę, odpowiednio je porzeźbić, zmodyfikować i dopasować. W KA8 trzeba by się sporo nagłówkować jak to sensownie zrobić bez prucia całej budy i zmiany rodzaju napędu. Niestety do C32 chyba nie ma kutych tłoków, korbowodów, mocnych szpilek, stalowych uszczelek - tu mógłby być kłopot. Kolektor to rzeźba na własną rękę, tak jak układ intercoolera i cały wydech. Jak nie wiesz jak to policzyć - zleć komuś kompetentnemu. Dobrze byłoby zainwestować w dodatkową chłodnicę oleju. Wtryski i większą pompę paliwa spokojnie dobierzesz z czegoś na rynku.
Powodzenia!
PS. Moim zdaniem w Legendzie kompresor robiłby robotę Nawet kiedyś chciałem taki zrobić, ale przy całej mojej sympatii do KA8 doszedłem do wniosku, że to gra niewarta świeczki.