03-04-2017, 6:26
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-04-2017, 6:28 przez dj-napster.)
Honda niestety raczkuje w starszych limuzynach, mało silników, napęd tylko na przód, słabo zabezpieczona blacha...
konkurencja oferuje o wiele więcej niz Honda, np przynajmniej haldex 4x4, elementy karoserii i zawieszenia z aluminium
(spadek masy), blacha w ocynku, niskie spalanie, trwałość szczególnie w dieslu na poziomie kilkuset tysięcy km nawet do miliona na jednym bloku. No i odwieczny problem Hondy - brak silników z doładowaniem.
Osobiście jak szukałem auta na co dzień to nastawiałem sie na Audi A8 ale koszty utrzymania jednak za duże,
prawie kupiłem też BMW 5 w automacie ale ostatecznie najbardziej rozsądną opcją okazało się Volvo S80, na prawdę nie doceniana marka, mimo że z wyglądu nie zachwyca to wykonanie + bezpieczeństwo + komfort + spalanie w dieslu po prostu rozpieszczają.
Z tym że zakup takiego auta to 20-30 tys a tu autor tematu chce kupić Legenda za 8.000zł... za tyle to sie kupuje w miare ładnego civica z lat 90-tych.
konkurencja oferuje o wiele więcej niz Honda, np przynajmniej haldex 4x4, elementy karoserii i zawieszenia z aluminium
(spadek masy), blacha w ocynku, niskie spalanie, trwałość szczególnie w dieslu na poziomie kilkuset tysięcy km nawet do miliona na jednym bloku. No i odwieczny problem Hondy - brak silników z doładowaniem.
Osobiście jak szukałem auta na co dzień to nastawiałem sie na Audi A8 ale koszty utrzymania jednak za duże,
prawie kupiłem też BMW 5 w automacie ale ostatecznie najbardziej rozsądną opcją okazało się Volvo S80, na prawdę nie doceniana marka, mimo że z wyglądu nie zachwyca to wykonanie + bezpieczeństwo + komfort + spalanie w dieslu po prostu rozpieszczają.
Z tym że zakup takiego auta to 20-30 tys a tu autor tematu chce kupić Legenda za 8.000zł... za tyle to sie kupuje w miare ładnego civica z lat 90-tych.