03-10-2019, 7:45
Pierwsza rzecz przy padajacym lozysku z tylu z jednej strony, jak pojdziesz w dwa rozne zakrety, to przy dociazaniu kola dzwiek sie nasila,a przy drugiej krzywej jak dociazane jest kolo przeciwne, to halas troche maleje. Wtedy masz jasnosc,ze mozesz zamawiac piaste do tylu(robota jest tak banalna,ze ogarniesz to w max 1.5 godziny).
Jak lozysko padalo, to licz sie z tym,ze podczas jazdy sie grzalo,a zarazem mogles sobie lekko przegrzac tarczobeben i tarcze kotwiczna. Dodatkowy halas to moze byc kwestia hamulcow, trzeba rozebrac i zobaczyc co tam ociera. Przy okazji okladziny recznego moga byc do wyrzucenia, jesli tez dostaly temperature.
Jak lozysko padalo, to licz sie z tym,ze podczas jazdy sie grzalo,a zarazem mogles sobie lekko przegrzac tarczobeben i tarcze kotwiczna. Dodatkowy halas to moze byc kwestia hamulcow, trzeba rozebrac i zobaczyc co tam ociera. Przy okazji okladziny recznego moga byc do wyrzucenia, jesli tez dostaly temperature.