05-13-2009, 19:30
Tak sobie postanowilem cos podlubac w ostatnia sobote. No i efektem mojej pracy jest:
01. elektryka
Dla knockow jak i czujnikow na pedalach pociaglem przewody do ECU po aucie. Dodatkowo zrobilem 2 rezerwowe jakby nie daj Bog cus wypadlo. Ale miejmy nadzieje, ze tak nie bedzie. Co do podpiecia przewodow skrzyni, a mam na mysli polozenie biegu neutralnego, czujnik cofania oraz elektromagnes dla blokady biegu wstecznego postanowilismy wykorzystac oryginalna wiazke z AT skrzyni. Jest tam sporo kabli i ta liczba powinna byc wystarczajaca.
02. zawieszenie
Poskladalem cale zawieszenie, oski itd itd. Przy okazji autko poszlo troche w dol. Wymienilem sprezyny na progresywne Elsir 45mm przod oraz 30mm tyl. Autko nabierze charakteru pozycja w klin.
03. hamulce
Jeden z przednich zaciskow mial wzery w tloczkach no a o tylnych nie mowie bo tam ten problem to standard. Majac wszystko rozebrane zaciski przeszly piaskowanie, odtluszczanie i profesjonalne malowanie. Krotko mowiac wygladaja jak nowe.
04. wnetrze
Wreszcie srodek zaczal wygladac normalnie. Mowiac krotko i tresciwie - poskladalem go do kupy. Przy okazji wymiana mieszka lewarka na nowy skorzany. Musze jeszcze nad gala pomyslec. Ta seryjna jest juz troche starta. Poszukam czegos OEM Acura.
No i to tyle. Najblizsza sobota to zlozenie kolektora ssacego Type2, wykonanie zaslepki recylkulatora oraz zamontowanie sprzegla. W niedziele skladamy skrzynie, przekladamy mocowanie poduszki skrzyni i jak sie wyrobimy to poskladamy wydech wraz z przekladnia do kupy. Oby sie udalo.
01. elektryka
Dla knockow jak i czujnikow na pedalach pociaglem przewody do ECU po aucie. Dodatkowo zrobilem 2 rezerwowe jakby nie daj Bog cus wypadlo. Ale miejmy nadzieje, ze tak nie bedzie. Co do podpiecia przewodow skrzyni, a mam na mysli polozenie biegu neutralnego, czujnik cofania oraz elektromagnes dla blokady biegu wstecznego postanowilismy wykorzystac oryginalna wiazke z AT skrzyni. Jest tam sporo kabli i ta liczba powinna byc wystarczajaca.
02. zawieszenie
Poskladalem cale zawieszenie, oski itd itd. Przy okazji autko poszlo troche w dol. Wymienilem sprezyny na progresywne Elsir 45mm przod oraz 30mm tyl. Autko nabierze charakteru pozycja w klin.
03. hamulce
Jeden z przednich zaciskow mial wzery w tloczkach no a o tylnych nie mowie bo tam ten problem to standard. Majac wszystko rozebrane zaciski przeszly piaskowanie, odtluszczanie i profesjonalne malowanie. Krotko mowiac wygladaja jak nowe.
04. wnetrze
Wreszcie srodek zaczal wygladac normalnie. Mowiac krotko i tresciwie - poskladalem go do kupy. Przy okazji wymiana mieszka lewarka na nowy skorzany. Musze jeszcze nad gala pomyslec. Ta seryjna jest juz troche starta. Poszukam czegos OEM Acura.
No i to tyle. Najblizsza sobota to zlozenie kolektora ssacego Type2, wykonanie zaslepki recylkulatora oraz zamontowanie sprzegla. W niedziele skladamy skrzynie, przekladamy mocowanie poduszki skrzyni i jak sie wyrobimy to poskladamy wydech wraz z przekladnia do kupy. Oby sie udalo.