Ja od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem biało-perłowej Hondy Accord X gen.
Silnik 1.5T+skrzynia CVT. Bałem się tego połączenia, ale póki co jestem zachwycony - silnik, dzięki turbinie przyspiesza od samego dołu. Oczywiście to niestety jest zupełnie inna kultura pracy niż w KB1, ale zaleta m.in jest taka, że jadąc drogą krajową, przestrzegając przepisów, Acco zużył 6,5l/100km. Samochód jest wyraźnie większy od KB1 - i w środku i niestety na zewnątrz (mam ciasny garaż).
Silnik 1.5T+skrzynia CVT. Bałem się tego połączenia, ale póki co jestem zachwycony - silnik, dzięki turbinie przyspiesza od samego dołu. Oczywiście to niestety jest zupełnie inna kultura pracy niż w KB1, ale zaleta m.in jest taka, że jadąc drogą krajową, przestrzegając przepisów, Acco zużył 6,5l/100km. Samochód jest wyraźnie większy od KB1 - i w środku i niestety na zewnątrz (mam ciasny garaż).