02-17-2012, 6:54
(02-17-2012, 6:30 )Peter napisał(a): Te Prezes co Ty się pytasz o 3.7.? Ty lepiej podłub sobie przy tym CU1 2.0. Może na 250 HP skrobniesz?
Ty mi jak zawsze pomogłes, nie ma co grzechotnik ma 2.2 (mało)
(02-17-2012, 6:47 )Decado napisał(a): Motor pewnie zniesie taka moc gdy bedzie zakuty (jesli istnieja graty do niego).
Ale rownie wazne sa 4 rzeczy przy turbieniu czy wogole podnoszeniu mocy:
1. Sprzeglo - zapewne jakis spiek wypada wlozyc
2. Skrzynia biegow - zdaje sie ze tez cos trzeba ja wzmocnic?
3. Hamulce - lepsze tarcze, klocki i jesli sie da zaciski
4. Wydech - przelot, minimum 2,5-3'' ale w Legendach chyba jest taka duza srednica, trzeba tylko pewnie wykonac ten przelot
Pytam wlasnie kolege co niedawno przeprowadzil sie z US do PL z powrotem - mowi ze kompresory moze robic firma Vortech choc na ich stronei nie znalazlem dedykowanego do Legenda - ale pewnei da sie dobrac jakis inny.
A co z tematem GreekLegend - ten user ma na kilku forach swoje auto opisane i zdaje sie ze jest to 3.5 turbo?
EDIT: O sa jakies tropy http://youtu.be/C46rzBmys1I
Andrzej, ale my mówimy już o motorze z KB, a to już inne silnika niż c32a lub c35a.
Nie ukrywam, że najlepiej zapodać gotowca(kit). Jak to jest, czy kompresor nie wymaga wymiany bebechów silnika?
v6