Liczba postów: 269
Liczba wątków: 6
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
1
Miejscowość: uć
no to jeśli te auta są tak bezawaryjne to co poza paliwem, olejem, filtrami tyle was kosztowało?
Liczba postów: 3,411
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jun 2009
Reputacja:
52
Miejscowość: Łódź
Przeglądy w ASO, ubezpieczenia, oryginalne płyny ( np.: ATF do przepłukania skrzyni, płyn do chłodnicy, do wspomagania ), klocki, wahacze, końcówki, gumy stabilizatora ( wszystko oryginalne ). Naprawa lakiernicza po obcierce, wymiana listewki, uszczelki itp. Regeneracja maglownicy, instalacja gazowa, konserwacja lakieru, zabezpieczenie podwozia, akumulator, świece, itd., itp.
Jak widzisz same sprawy serwisowe, poza drobną stłuczką parkingowa żadnej poważnej awarii.
Oczywiście zestawienie nie ujmuje kosztów paliwa.
Liczba postów: 3,411
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jun 2009
Reputacja:
52
Miejscowość: Łódź
05-12-2014, 16:08
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-12-2014, 16:19 przez Peter.)
Wszystkie te egzemplarze prezentują podobny poziom.
Oczywiście kwestia ich kondycji mechanicznej, bezwypadkowości ( trzecie ogłoszenie jest podejrzane ), serwisowania pozostaje do zbadania w czasie oględzin.
KB1 na Polskę nie miały asystenta pasa ruchu.
Auto o którym piszesz, nie ma na wyposażeniu tempomatu adaptacyjnego tylko zwykły.
Liczba postów: 215
Liczba wątków: 4
Dołączył: May 2014
Reputacja:
0
Miejscowość: Poznań
Rozumiem, sugerowałem się brakiem jednego przycisku na kierownicy co raczej w reszcie egzemplazy występuje.od strony technicznej planuję jechać do ASO przed zakupem.Chciałbym jeszcze się dowiedzieć jak wygląda sprawa tych drewnianych kierownic i gałek od biegów-rzadka sprawa, to była opcja czy jakaś transplantacja z polifta?
Liczba postów: 132
Liczba wątków: 10
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
2
05-12-2014, 17:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-12-2014, 17:59 przez wujekmetal.)
kierownice i gałkę mialeś za dopłatą.
Liczba postów: 514
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
Miejscowość: Ozo
Rzeczywiście trzecie ogłoszenie jakieś tanie, ale kierownica daję radę.
Liczba postów: 215
Liczba wątków: 4
Dołączył: May 2014
Reputacja:
0
Miejscowość: Poznań
Nie wiem czy to odpowiedni dział do tego ale chciałem jeszcze uzyskać odpowiedz czy w KB1 łopatki przy kierownicy oprócz zmiany przełożeń miały też funkcję rozdysponowania mocy na przednią i tylną oś. Pytam bo mój mechanik który pracował 10 lat u Karlika (wiodący dealer hondy w Poznaniu) mówi że dokładnie nie pamięta jak ale było coś takiego. Ma ktoś wiedzę w tym zakresie?