11-06-2019, 21:44
Witaj,
co do jazdy na manualu to nie mam za dużo doświadczeń ale w tym czasie co korzystałem nie zauważyłem zwiększenia obrotów podczas wyprzedzania.
U mnie również zdarzają się delikatne szarpnięcia, ale polepszyło się po wymianie oleju.
Zakleszczenia na P także przeżyłem ale myślę, że jest to głównie związane z parkowaniem na nierównej nawierzchni bez używania postojowego hamulca.
Kilka razy także miałem taki objaw, że nie mogłem wyjąć kluczyka po wrzuceniu P, ale działo się to tak jakby nie zawsze zadziałał czujnik naciśnięcia hamulca.
Przygasanie kontrolki biegu na desce również mi się zdarzało, ale typowo u mnie będzie to kwestia jak wyżej czyli czyszczenia styków.
Moja legenda ma już jednak prawie 370 tys. realnego przebiegu - salon Polska.
Na Twoim miejscu zacząłbym od resetu sterownika skrzyni oraz wymiany oleju.
co do jazdy na manualu to nie mam za dużo doświadczeń ale w tym czasie co korzystałem nie zauważyłem zwiększenia obrotów podczas wyprzedzania.
U mnie również zdarzają się delikatne szarpnięcia, ale polepszyło się po wymianie oleju.
Zakleszczenia na P także przeżyłem ale myślę, że jest to głównie związane z parkowaniem na nierównej nawierzchni bez używania postojowego hamulca.
Kilka razy także miałem taki objaw, że nie mogłem wyjąć kluczyka po wrzuceniu P, ale działo się to tak jakby nie zawsze zadziałał czujnik naciśnięcia hamulca.
Przygasanie kontrolki biegu na desce również mi się zdarzało, ale typowo u mnie będzie to kwestia jak wyżej czyli czyszczenia styków.
Moja legenda ma już jednak prawie 370 tys. realnego przebiegu - salon Polska.
Na Twoim miejscu zacząłbym od resetu sterownika skrzyni oraz wymiany oleju.