11-06-2019, 22:25
(11-06-2019, 6:19 )lsiwy1 napisał(a): Dodatkowo zdarzyło mi sie chyba 2 razy, ze skrzyni sie jakby zakleszczyla na P. Z wielkim bolem i nie przyjemnym dźwiękiem przechodziła na R. Zwykle lewarek idzie jak gorący nóż przez masło, czasem z ledwo wyczuwalnym przejściem miedzy biegami no i te 2 razy gdzie bardO ciezko miala przeskoczyć. Dodam, ze identyczny przypadek zakleszczenia mam w drugim aucie (Ford) ze śmiesznym przebiegiem ~50kkm. Tyle, ze w Fordzie dzieje się to częściej. Honda teraz dobija do 195kkm.
Ja też tak mam, miałem tak w Acco, mój brat ma tak w BMW - jest tak zawsze, gdy samochód stoi na pochyłości. Dlatego ja w takich sytuacjach, po przełączeniu na P delikatnie odpuszczam hamulec, żeby skrzynia zablokowała się w położeniu P.
(11-06-2019, 6:19 )lsiwy1 napisał(a): Oprocz tego ze 2-3 razy podczas jazdy w trybie manualnym ze stałą prędkością wydawało mi się, ze jakby na chwile gasło podświetlenie biegu, na którym aktualnie jedziemy.
Prawdopodobnie kończy się czujnik położenia wybieraka biegu. Pewnie za jakiś czas będzie zapalał się check podczas ruchu wybieraka.