Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eksploatacja KA9
#11
(09-16-2014, 20:30 )grubounce napisał(a): Nie chcą przysłać VIN'u, czekam od wczoraj i ponaglam. To źle wróży. A tak na marginesie, jak w końcu jest z tą eksploatacją? Taki klasyczny mały przegląd co 10 tyś w jakiej kwocie Cię męczy?Uśmiech
Tu niestety nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ja akurat ze wzgledu na przebieg dokladam caly czas, chociaz ostatnio(odpukac) samo auto nie wola o naprawy, natomiast walcze z instalacja gazowa na wlasna reke.
Mozesz natomiast usrednic, zrobilem okolo 30 tys km i dolozylem okolo 3 tysiace zlotych. Nie licze w tym mojej robocizny, a mysle,ze u mechanikow zostawilbym prawie drugie tyle, co za czesci. Nie wliczam w to tez malej stluczki, bo to nie eksploatacja.
A w KA8 ze wzgledu na stan i przebieg bylo inaczej, zrobilem nia, poki mnie wozila zagranice, 22 tys km i wlasciwie kase dokladalem na kosmetyke, wymiane oleju w silniku, nie przypominam sobie,zeby cos w niej padlo.
Odpowiedz
#12
W roku robię ok 35 tysi. W tym czasie wymieniam 2 razy olej silnikowy i raz w skrzyni. Będąc uczciwym, w przeciągu 50 tysi zrobiłem parę rzeczy, o których wiedziałem w momencie zakupu, że trzeba będzie zrobić: OD początku łączniki stabilizatorów i ogółem regeneracja zawieszenia, później uszczelnienie silnika i wymiana tarcz z klockami.
Jeżeli pytasz o samą eksploatację, to nie licząc płynu do spryskiwaczy, w 15 tysiącach wychodzi mi grubo poniżej 1000 - W tej cenie mam wymianę oleju, dojazd do Poznania z Warszawy oraz ogólny półroczny przegląd u checkera (w tym zawsze jakaś mała pierdółka).
HLKA9'96 -> HLKA9'99
Odpowiedz
#13
Ja niestety nie jestem domowym mechanikiem, staram się jeździć do zaufanych ludzi i niestety to zawsze podnosi koszta, ale zawsze jak się chcę mieć to trzeba płacićUśmiech Szkoda, że ten VIN olali - pewnie z jakiegoś oczywistego powodu. Dzisiaj byłem u blacharza z Galantem. Zapytałem go krótko. Chcę żeby to było nowe auto, bez rdzy, wgniotki, ryski itp...
Wycenili:
- reperatury błotników L i P + progi L i P
- gniazda amorów L i P
- wszystkie mikro ogniska rdzy (np:łączenie zderzaka tył z błotnikiem, tak samo przód), rysy, ryski i wgniotki
- lakierowanie CAŁOŚCI +nowa maska
6500zł

Rada jednego z pracowników: cytat "nie rób tego - to na max 3 lata"Uśmiech

Więc mam z czym się przespać. Żadnej KA9 wartej uwagi poza tą nie widzęSmutny

pozdr i dzięki za pakiet informacjiUśmiech
Odpowiedz
#14
Może jestem nudny, ale zerkałeś za granicę?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości