Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Legend 94, zarejestrowany, po badaniu - policja stwierdza brak homologacji na reflekt
#11
K278 - takie rzeczy to u Niemca. Tam tak właśnie jest. Wpada kontroler, wybiera autka po przeglądzie i sprawdza raz jeszcze. Jak coś jest niezgodnie z wcześniejszym wydrukiem - jebut i stacja nie ma prawa przeglądów robić. U nas ... nawet jeśli jest kontrola to kontroluje znajomy ;D

Wracając do tematu, które światła mają być długie ? Wewnętrzne, czy zewnętrzne ? idzie to po czymś poznać w reflektorze ? ;D
Odpowiedz
#12
(04-17-2015, 4:14 )Bambosz napisał(a): K278 - takie rzeczy to u Niemca. Tam tak właśnie jest. Wpada kontroler, wybiera autka po przeglądzie i sprawdza raz jeszcze. Jak coś jest niezgodnie z wcześniejszym wydrukiem - jebut i stacja nie ma prawa przeglądów robić. U nas ... nawet jeśli jest kontrola to kontroluje znajomy ;D

Wracając do tematu, które światła mają być długie ? Wewnętrzne, czy zewnętrzne ? idzie to po czymś poznać w reflektorze ? ;D
Dlugie w coupe to te wewnetrzne as far as i remember.
Odpowiedz
#13
Makukrak dobrze pamiętasz. Wewnętrzne to długie Oczko
Podłączyłem to wszystko - póki co na oddzielne kabelki i wsuwki. Teraz pozostaje sprawa zorganizowania jakichś zatyczek na przewody / żarówki w reflektorach (mam tylko jedną taką oryginalną gumę do zatkania slotu na żarówę).

Pojechałem do mechaniora na ustawianie świateł.
Na dziennych stwierdził "takiej wyraźnej granicy między światłem a cieniem dawno nie widziałem - nawet w nowych reflektorach". Dopytywał się z jakiego auta dobrałem, na info że oryginał dość konkretnie się zdziwił ;D
Z długimi nic nie zrobił bo powiedział że za mocno jarzą, żeby dał się coś odróżnić i ustawić :/

A policja ... teraz może się przyp... tylko do braku homologacji na szyby. Bo a hahahaha ;p
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości