Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zawory KB1
#1
Witam!
Ostatnimi czasy, doszło w moim legendzie do poważnego problemu. Silnik wpadł w dziwny rezonans/drgania. Na desce rozdzielczej pokazały się błędy "SH-AWD". "Check engine" "Check oil". Udało mi się dojechać (ok. 4km) do domu pomimo utraty mocy.
Diagnoza zawory głowicy do wymiany.


Nie przedłużając potrzebuję kupić komplet zaworów do jednej głowicy. W ASO powiedziano mi, że zawory do KB1 to ok. 300zł/szt.
Przeszukałem sporą część internetu, ale nie znalazłem dostępnych zamienników. Pytanie brzmi czy w ogóle zamienniki są dostępne no i oczywiście jeśli są to czy warto naprawiać nimi silnik?
Odpowiedz
#2
Zdiagnozowano przyczynę takiej sytuacji?
Odpowiedz
#3
(11-12-2016, 19:00 )mastei napisał(a): Witam!
Ostatnimi czasy, doszło w moim legendzie do poważnego problemu. Silnik wpadł w dziwny rezonans/drgania. Na desce rozdzielczej pokazały się błędy "SH-AWD". "Check engine" "Check oil". Udało mi się dojechać (ok. 4km) do domu pomimo utraty mocy.
Diagnoza zawory głowicy do wymiany.


Nie przedłużając potrzebuję kupić komplet zaworów do jednej głowicy. W ASO powiedziano mi, że zawory do KB1 to ok. 300zł/szt.
Przeszukałem sporą część internetu, ale nie znalazłem dostępnych zamienników. Pytanie brzmi czy w ogóle zamienniki są dostępne no i oczywiście jeśli są to czy warto naprawiać nimi silnik?

jeśli chcesz coś w rozsądnej cenie to zostaje ci import z usa Uśmiech http://www.rockauto.com/en/catalog/acura...pl+URL+%2F lub ewentualnie używana głowica, ale znalezienie pewnie bedzie ciężkie, bo to rzadko siada w tych autach a silniki kompletne stoją do sprzedaży głównie
Odpowiedz
#4
Dziękuję za pomoc Uśmiech
Przyczyną podobno mógł być gaz, na którym honda jezdziła od nowości, a jej przebieg na dzień dzisiejszy to 312 tyś. km. Dodam jeszcze, że instalacja była zakładana w ASO, więc myślę, że nie miał wpływu na to niechlujny montaż.
Odpowiedz
#5
(11-13-2016, 5:34 )mastei napisał(a): Dziękuję za pomoc Uśmiech
Przyczyną podobno mógł być gaz, na którym honda jezdziła od nowości, a jej przebieg na dzień dzisiejszy to 312 tyś. km. Dodam jeszcze, że instalacja była zakładana w ASO, więc myślę, że nie miał wpływu na to niechlujny montaż.

jeszcze byś się zdziwił co ASO potrafi zamontować jeśli chodzi o gaz Uśmiech
Odpowiedz
#6
(11-13-2016, 6:13 )Damianos1200 napisał(a):
(11-13-2016, 5:34 )mastei napisał(a): Dziękuję za pomoc Uśmiech
Przyczyną podobno mógł być gaz, na którym honda jezdziła od nowości, a jej przebieg na dzień dzisiejszy to 312 tyś. km. Dodam jeszcze, że instalacja była zakładana w ASO, więc myślę, że nie miał wpływu na to niechlujny montaż.

jeszcze byś się zdziwił co ASO potrafi zamontować jeśli chodzi o gaz Uśmiech

W rzeczy samej - montaz w ASO nic nie gwarantuje.
Pytanie jak auto serwisował własciciel - regulacja zaworów co 40 tys km przy instalacji gazowej to podstawa.
Odpowiedz
#7
Co 40 tys? Po zakupie od razu zrobiłem regulację.
Mi mówiono o maksymalnie 30 tys.
Odpowiedz
#8
Ja sporo oryginałów sprowadzam stąd https://www.amayama.com/en lub z Ebaya do Acury RL.
Odpowiedz
#9
Ja Tam pierdziele co 30.000 tys km regulacja niedaj boze cos i koszty niesamowite.
Odpowiedz
#10
(11-13-2016, 7:30 )marcintenisozo napisał(a): Co 40 tys? Po zakupie od razu zrobiłem regulację.
Mi mówiono o maksymalnie 30 tys.

Zgodnie z Service Manualem regulacja co 45 000 km.
Przy gazie zalecają regulacje przy 40 000 km.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości