10-09-2009, 4:09
Chyba wszystkie elementy wyposażenia auta są po to aby z nich korzystać w razie potrzeby a przed niepożądanym i przypadkowym użyciem są zabezpieczone. Teorię o "nietrzymaniu reki na lewarku" słyszałem ale jakaś naciągana i nieuzasadniona mi się wydaje. Z lewarka zmiany biegów można korzystać praktycznie bez ograniczeń - w pełnym zakresie: obrotów, prędkości i biegów - 0d 1 do D4 zmieniamy i na postoju i podczas jazdy - niezależnie od prędkości i obrotów; jedynie z 1 na 2 i odwrotnie z shiftem. Ot całe ograniczenie. Jeżeli przy 220 wrzucimy D3 - skrzynia się nie rozleci - auto jedynie zwolni. Przypadkiem wstecznego nie da się wrzucić - trzeba knefel przytrzymać . Przypadkiem możemy jedynie zmienić tryb na N - o dziwo nic się wielkiego nie dzieje - auto przestaje jechać - nie wiadomo czemu
Skrzynia i drążek zmiany są po to aby ich używać i przesadne chuchanie na ten drążek jest zbytkiem a co ma się rozlecieć to i tak się rozleci - nie pomoże nawet nie trzymanie drążka..
Skrzynia i drążek zmiany są po to aby ich używać i przesadne chuchanie na ten drążek jest zbytkiem a co ma się rozlecieć to i tak się rozleci - nie pomoże nawet nie trzymanie drążka..