Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przełożenia skrzyni biegów at/mt
#6
Opory i straty to tak jak napisales bilans energetyczny, wiec dokladnie tak jak mowisz, dany moment, zwlaszcza na najwyzszym biegu nie bedzie w stanie ich pokonac i nie rozkreci silnika. Sam chwile musialem zastanowic sie nad kwestia kinematyki,ale mysle ze lektura tej ksiazki rozwieje wszelkie watpliwosci. Tam wspominaja o efekcie falowym pochodzacym z cyklicznego odksztalcania opony, ktory nasila sie przy duzej czestotliwosci obrotow i to ma pewnie kluczowe znaczenie. Do tego dochodzi niedoskonalosc powierzchni jaka jest droga, a kazda taka nierownosc bedzie nasilac te poslizgi, zwlaszcza przy duzych predkosciach.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Przełożenia skrzyni biegów at/mt - przez sova - 09-21-2017, 3:28
RE: Przełożenia skrzyni biegów at/mt - przez Makukrak - 09-21-2017, 4:49

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości