11-15-2017, 20:39
(11-15-2017, 20:11 )wik napisał(a):Przy błędzie P0420 (najczęstszy) wstawiasz tulejkę dystansową z Allegro za ok 8 -10 zł pomiędzy drugą sondę a katalizator odsuwajac tym samym sondę o parę mm od katalizatora. W ten sposób sonda dostaje ciut inny przepływ spalin i nie wywala błędu katalizatora. U mnie czystość spalin była taka, że można było nimi oddychać;-) , a błąd wywaliło co jakiś czas. Po wystawieniu tulejki spokój od 20 kkm. Mówię o katalizatorze od grodzi silnika. Sam kat jeszcze pożyje pewnie z 200kkm. Tak mamy ustawione normy przez pseudo inżynierów-ekologów w komputerze samochodu. Biznes musi się kręcić.(11-15-2017, 19:45 )Putynek napisał(a):(11-15-2017, 17:58 )Legend95 napisał(a): w RL mam założone emulatory - niezbyt to robi bo czasem check świeci.
Dałbym regenerować, bo nie wiadomo, który katalizator umarł, Zawsze będziesz mieć gwarancję i przegląd przejdziesz na spokojnie.
Cenowo wyjdzie lepiej wstawić tulejkę za 8 zł. Który kat wyjdzie na kompie przy czytaniu błędów. Pewnie P0420:-)
A mógłbyś coś więcej powiedzieć o tej tulejce za 8 zł. Bo ostatnio pojawił mi się błąd kat B i czy to by miało zastosowanie?
CA5-BB3-CG4-BB3-CG8-EJ9-KB1