Liczba postów: 247
Liczba wątków: 18
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
1
Miejscowość: Poznań
witam wszystkich ! sprawa dotyczy gazu w klimie. mam hondę z 91 roku i wg danych powinna być jeszcze na r12, ale auto zostało sprowadzone w zeszłym roku z Niemiec (a tam wszystko jest ponoć na tip top), gdzie w 1995 roku oficjalnie wycofano ten gaz ze sprzedaży, więc przez 15 lat ktoś musiał jakoś nabijać klimę. Stąd mój wniosek, że klima mogła zostać przerobiona. Da radę jakoś to rozpoznać?
Liczba postów: 74
Liczba wątków: 4
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
0
Jak przerobiona ze starego typu na nowy to na zaworkach powinny być przejściówki.
Oczywiście brak przejściówek o niczym nie świadczy bo są chyba sposoby żeby nabijać nowym czynnikiem przez zaworki starego typu.
Części do prelude II i III gen. Ubezpieczenia majątkowe.
Liczba postów: 817
Liczba wątków: 17
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
4
Dodam jeszcze, ze nie jest wykluczone, ze w ukladzie masz jeszcze oryginalny czynnik r12. Zwlaszcza jesli auto nie mialo przygod wypadkowych.
Np. w Civicu '98 mojej zony nie bylo jak dotad koniecznosci uzupelnienia czynnika (od nowosci).
Chlodzi nieustannie tak samo - i to jest kolejna piekna cecha aut spod znaku H.
Liczba postów: 817
Liczba wątków: 17
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
4
To moze wystarczy wyczyscic parownik od spodu specjalnym preparatem? 15 minut i bedzie po zapaszku.
Liczba postów: 817
Liczba wątków: 17
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
4
To moze wystarczy wyczyscic parownik od spodu specjalnym preparatem? 15 minut i bedzie po zapaszku.
Liczba postów: 247
Liczba wątków: 18
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
1
Miejscowość: Poznań
a jak dostać się do parownika? nie trzeba czasem zdejmować całej deski rozdzielczej? bo tego chciałbym uniknąć...
Liczba postów: 247
Liczba wątków: 18
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
1
Miejscowość: Poznań
tylko, że w tym linku nie ma słowa o parowniku tylko o filtrze, którego prawdopodobnie i tak nie ma w moim aucie