Liczba postów: 170
Liczba wątków: 28
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
0
Nie no 16 to raczej nie ale te 17 chętnie bym zobaczył
a ogólnie 17 z tych accordów teraz pasują bez żadnych przeróbek do legend?
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
05-29-2011, 18:05
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-29-2011, 18:06 przez limak33.)
ahaaa
to teraz wsjo Peter jasne. Taki pierścien musi być plastikowy czy może to być inny materiał?
tu masz 17 lexa na Legendzie
Legend ma zmniejszoną piastę dopiero od 3 generacji i roku 99' (tez z dużymi lampami) i jej rozmiar to coś koło 64 właśnie.
v6
Liczba postów: 216
Liczba wątków: 4
Dołączył: May 2009
Reputacja:
0
Plastikowy pierścień też może być, ale wiadomo... z aluminium na trwałość nie wygra.
Liczba postów: 168
Liczba wątków: 28
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
0
Miejscowość: Warszawa
jak ma pasowac jak rozstaw śrub nie ten i centrujący też...
jak narazie felgi które sprawdzałem sprawdzalem - OEM od hond to żadna nie ma rozmiaru 70.1, przeważnie mniejsze , wiec trzeba toczyć ...
Liczba postów: 168
Liczba wątków: 28
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
0
Miejscowość: Warszawa
08-18-2011, 1:24
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-18-2011, 1:25 przez tomlem666.)
gdyby mialy ten sam rozstaw otworów to tak , poniewaz jednak jest to inny rozstaw to nie da rady/nie ma sensu ! Zresztą, nie zawsze przeróbki się opłacają, nie warto też kupować NOWYCH felg za tak małe pieniądze bo jest to chiński badziew który nie nadaje sie na nasze drogi. Jak już musisz kupić 17 cali to zainwestuj w coś markowego lub OEM hondy np od innych modeli. Przynajmniej nie pokrzywisz felgi na pierwszym dole i większa szansa że dokupisz pojedyńczą sztukę w razie konieczności. W miniony weekend wpadłem w dziurę (kto drogi skraca...) i przebilo/rozcielo mi oponę. Felga cała i zdrowa - oczywiście oryg. Honda Legend 16".
Liczba postów: 675
Liczba wątków: 29
Dołączył: Dec 2008
Reputacja:
0
Dobrze pisze moran.
Po pierwsze prawidłowy rozstaw a po drugie nie badziew. a zresztą jakieś używane OEM dostaniesz taniej i zainwestuj raczej w renowację takowych.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATY