Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
O ile mam sprawdzoną wiedze to w Coupe w ogólnie nie występowała elektryka tylnej kanapy, nawet w JDM.
Były zestawy Nokii i przypuszczam, że montowali to dilerzy jako opcja bo w angliku miałem taki zestaw, zatem był moment, aby się mu przyjrzeć, wiązki, prowadzenie kabli było na dokładkę. Podobniez phoneholder wkrętami mocowany do konsoli.
Mam nadzieję, że już za całkiem niedługo pochwalę się fotami kolektora dolotowego Type II :mrgreen:
v6
Liczba postów: 54
Liczba wątków: 1
Dołączył: Dec 2011
Reputacja:
0
chciałbym się dużo dowiedzieć o legendach...
na początek możecie mi napisać o co chodzi z tym oznaczeniem G6 G7 G8 jakaś inna buda? wyposażenie? silnik?
Liczba postów: 33
Liczba wątków: 5
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
0
Miejscowość: Gorzów Wlkp.
Panowie a co myślicie by wstawić jakieś foty czym konkretnie różniły się każde wypusty?
Np ja mam 92r a mam kontrolkę ABS.
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
KOntrolka kontrolką. ALB funkcjonuje jako nazewnictwo użytkowe w zasobach Hondy. A zegary to miałeś z pół polifta ;-) Pełny polift ma TCS.
v6
Liczba postów: 3,411
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jun 2009
Reputacja:
52
Miejscowość: Łódź
macieju ale kolega pisze o modelu z roku 1992.
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 7
Dołączył: Apr 2015
Reputacja:
0
Miejscowość: Płock/Maszewo
Panowie jak wspominałem moja Coupe jest z 92 roku i mam kontrolkę ABS - przed półliftem + jeszcze inna tarcza obrotomierza niż ta na zdjęciu powyżej.
Fotel pasażera też moim zdaniem oryginał nie przekładany. Po stopniu zniszczenia skóry przed reanimacją - wszystkie z jednego modelu i nie bardzo wierzę że ktoś przekładał fotel i dokładał elektrykę dla tej funkcji tym bardziej dla pasażera.
Chciałem fotki dołączyć tylko nie bardzo wiem jak.
pozdr.
Proszę o podpowiedź jak