06-11-2015, 20:20
dokladnie tak jak piszesz
zarowno accord z j30 jak i legend maja u dolu wewnatrz chlodnicy zabudowana miedziana tuleje ktora odgrywa rolę chlodnicy atf
olej przeplywa przez tuleje i oddaje jej cieplo natomiast tuleja jest otoczona przez plyn chlodniczy ktoremu oddaje cieplo
weze o ktorych pisalem (w obu autach) to nazwyczajniej w swiecie wejscie i wyjscie z pompy oleju, przy pomocy której mozesz przetoczyć cały olej, w tym wypadku zamiast przez chłodnice to między bańkami z nowym i starym olejem
mozesz równie dobrze rozlaczyc weze po stronie chłodnicy, jednak tam jest strasznie niewygodnie dlatego polecam robic to zaraz przy skrzyni bo weze sa jak na dloni
zarowno accord z j30 jak i legend maja u dolu wewnatrz chlodnicy zabudowana miedziana tuleje ktora odgrywa rolę chlodnicy atf
olej przeplywa przez tuleje i oddaje jej cieplo natomiast tuleja jest otoczona przez plyn chlodniczy ktoremu oddaje cieplo
weze o ktorych pisalem (w obu autach) to nazwyczajniej w swiecie wejscie i wyjscie z pompy oleju, przy pomocy której mozesz przetoczyć cały olej, w tym wypadku zamiast przez chłodnice to między bańkami z nowym i starym olejem
mozesz równie dobrze rozlaczyc weze po stronie chłodnicy, jednak tam jest strasznie niewygodnie dlatego polecam robic to zaraz przy skrzyni bo weze sa jak na dloni