Mechanik mogl mierzyc opornosc, a najprostszy test, to wpiac sie w kable sygnalowe(oscyloskop lub multimetr z opcja oscyloskopu), podniesc kolo, zakrecic nim I patrzyc na signal. Jakby czujnik byl ok, to moze pierscien z zabkami jest ukruszony albo przesuniety(nie kojarze juz jak on z przodu siedzi, przesuniety raczej nie bedzie).
Inna sprawa,ze jak patrze na bledy dla 96-98(zakladam,ze taki masz rocznik) to nie zauwazylem,zeby rozrozniali bledy zwartego obwodu I takie tam. Generalnie jest prawe kolo I ch.., czyli moze przyczyna nie lezala w czujniku a calej wiazce I tam jest zwarcie na krotko albo przerwa - taka luzna sugestia.
Modele z magistrala CAN mialy duzo wieksze mozliwosci diagnostyczne, wiec te bledy byly rozroznione.
Inna sprawa,ze jak patrze na bledy dla 96-98(zakladam,ze taki masz rocznik) to nie zauwazylem,zeby rozrozniali bledy zwartego obwodu I takie tam. Generalnie jest prawe kolo I ch.., czyli moze przyczyna nie lezala w czujniku a calej wiazce I tam jest zwarcie na krotko albo przerwa - taka luzna sugestia.
Modele z magistrala CAN mialy duzo wieksze mozliwosci diagnostyczne, wiec te bledy byly rozroznione.