Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ABS, TCS jest problem
#6
Mechanik mogl mierzyc opornosc, a najprostszy test, to wpiac sie w kable sygnalowe(oscyloskop lub multimetr z opcja oscyloskopu), podniesc kolo, zakrecic nim I patrzyc na signal. Jakby czujnik byl ok, to moze pierscien z zabkami jest ukruszony albo przesuniety(nie kojarze juz jak on z przodu siedzi, przesuniety raczej nie bedzie).
Inna sprawa,ze jak patrze na bledy dla 96-98(zakladam,ze taki masz rocznik) to nie zauwazylem,zeby rozrozniali bledy zwartego obwodu I takie tam. Generalnie jest prawe kolo I ch.., czyli moze przyczyna nie lezala w czujniku a calej wiazce I tam jest zwarcie na krotko albo przerwa - taka luzna sugestia.
Modele z magistrala CAN mialy duzo wieksze mozliwosci diagnostyczne, wiec te bledy byly rozroznione.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
ABS, TCS jest problem - przez limak33 - 03-08-2019, 0:37
RE: ABS, TCS jest problem - przez Rzymek - 03-08-2019, 1:16
RE: ABS, TCS jest problem - przez limak33 - 03-08-2019, 6:24
RE: ABS, TCS jest problem - przez Makukrak - 03-08-2019, 1:46
RE: ABS, TCS jest problem - przez limak33 - 03-08-2019, 6:36
RE: ABS, TCS jest problem - przez Makukrak - 03-08-2019, 15:58
RE: ABS, TCS jest problem - przez limak33 - 03-08-2019, 18:30
RE: ABS, TCS jest problem - przez Rzymek - 03-08-2019, 17:37
RE: ABS, TCS jest problem - przez Makukrak - 03-08-2019, 19:06
RE: ABS, TCS jest problem - przez limak33 - 03-08-2019, 20:00

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości