05-19-2010, 9:21
przepraszam za brak odpowiedzi ale bylem na urlopie bez kompa,
poszlo dosc latwo ,
zlapalem zabká za wielowpust (czy jak to tam zwal)
A korpus pompy w imadlo , wychodzi z lekkim oporem , sá tam dwa gumowe uszczelniacze pompki , które sprawiajá opór ,(ale to tylko podcisnienie) ,
kiedy mamy to na wierzchu , wustarczy podwazyc lekko ,srebrny dekielek ( na ktorym jest osadzony filtr ) powinien on lekko wyskoczyc i tak jestesmy w sodku , potem te dwa parszywe bolce nalezy wypchnác z wielowpustu , , tylko uwaga , zeby nie porysowac , ja pomagalem sobie kluczem imbusowym ,wypuchajac na zew. , potem polerowanie bardzo drobnym papierem na mokro (zamiast wody dot4 ) ,do otworow uzylem zrolowanego papiery wkreconego we wkretarke ,
no i az do skutku ,pluczac wszystko dobrze plynem ,
kiedy wszysko jest juz dobrze spolerowane ,wystarczy bolcami lekko popracowac w tych otworach , zeby sie dobrze ulozyly , potem wszystko do kupy i plukanie z opilków w dot4 ,
maly test (pompa ma lewe obroty, chyba ze tylko moja angielska , do testu najlepiej uzyc wkretarki z plaskim bitem i tego metalowego ustrojstwa ktore laczy silnik abs z wielowpustem , to zaoszczedzi nam skladania wszystkiego do kupy i poza tym widac od razu czy oba bolce dzialajá dobrze i zewnetrzny pierscien pompki obraca sie, moja nie zaskoczyla od razu .
Troche to wszystko zagmatwane ale jesli ktos to rozbieral to wie o co chodzi ,
fotek raczej nie dodam bo tá drugá tez w ten sam sposob zrobilem i dziala ,
jedna zalalem DOT5,1 podobno ma dluzsze okresy miedzyobslugowe i na wilgos bardziej odporny , zobaczymy ile pozyje,
jak padnie to dam znac i sie przekonamy czy warto tak dlubac , jak narazie gra
przy calej operacji polecam noszenie okularów ochronnych ( bardzo piecze ) i chroncie lakier
polecam tez odpowietrzyc caly abs przed zamontowaniem go w aucie ,to bardzo ulatwia
pozdr.
poszlo dosc latwo ,
zlapalem zabká za wielowpust (czy jak to tam zwal)
A korpus pompy w imadlo , wychodzi z lekkim oporem , sá tam dwa gumowe uszczelniacze pompki , które sprawiajá opór ,(ale to tylko podcisnienie) ,
kiedy mamy to na wierzchu , wustarczy podwazyc lekko ,srebrny dekielek ( na ktorym jest osadzony filtr ) powinien on lekko wyskoczyc i tak jestesmy w sodku , potem te dwa parszywe bolce nalezy wypchnác z wielowpustu , , tylko uwaga , zeby nie porysowac , ja pomagalem sobie kluczem imbusowym ,wypuchajac na zew. , potem polerowanie bardzo drobnym papierem na mokro (zamiast wody dot4 ) ,do otworow uzylem zrolowanego papiery wkreconego we wkretarke ,
no i az do skutku ,pluczac wszystko dobrze plynem ,
kiedy wszysko jest juz dobrze spolerowane ,wystarczy bolcami lekko popracowac w tych otworach , zeby sie dobrze ulozyly , potem wszystko do kupy i plukanie z opilków w dot4 ,
maly test (pompa ma lewe obroty, chyba ze tylko moja angielska , do testu najlepiej uzyc wkretarki z plaskim bitem i tego metalowego ustrojstwa ktore laczy silnik abs z wielowpustem , to zaoszczedzi nam skladania wszystkiego do kupy i poza tym widac od razu czy oba bolce dzialajá dobrze i zewnetrzny pierscien pompki obraca sie, moja nie zaskoczyla od razu .
Troche to wszystko zagmatwane ale jesli ktos to rozbieral to wie o co chodzi ,
fotek raczej nie dodam bo tá drugá tez w ten sam sposob zrobilem i dziala ,
jedna zalalem DOT5,1 podobno ma dluzsze okresy miedzyobslugowe i na wilgos bardziej odporny , zobaczymy ile pozyje,
jak padnie to dam znac i sie przekonamy czy warto tak dlubac , jak narazie gra
przy calej operacji polecam noszenie okularów ochronnych ( bardzo piecze ) i chroncie lakier
polecam tez odpowietrzyc caly abs przed zamontowaniem go w aucie ,to bardzo ulatwia
pozdr.