Liczba postów: 675
Liczba wątków: 29
Dołączył: Dec 2008
Reputacja:
0
Istnieje taka możliwość i obym nie miał racji z uszczelką.
A jeżeli tak jest to powinno śmierdzieć gazem z chłodnicy.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATY
Liczba postów: 92
Liczba wątków: 27
Dołączył: May 2010
Reputacja:
0
niekoniecznie . U mnie nie śmierdziało . Miałem identyczne objawy jak ty. Po prostu reduktor od czasu do czasu puści bąka do układu chłodzenia. Jeśli masz reduktor magic jet to na bank to jest to . A tak poza tym napisz jaki masz reduktor coś tam się nam na gazie bo w kilku samochodach montowałem gaz .
Liczba postów: 961
Liczba wątków: 17
Dołączył: May 2009
Reputacja:
0
Nie ma prawa. Jak chodzi na benzynie to zawory od gazu są pozamykane.
Liczba postów: 961
Liczba wątków: 17
Dołączył: May 2009
Reputacja:
0
W instalacji sekwencyjnej cały czas jest gaz w reduktorze? Nawet kiedy silnik pracuje na benzynie? Jesteś pewny? W instalacji na mikserze zawory otwierają się w momencie przejścia zasilania na gas. Czyli w sekwencyjnej gaz jest cały czas na reduktorze i blokowany jest przez wtryski?
Liczba postów: 216
Liczba wątków: 4
Dołączył: May 2009
Reputacja:
0
Ciśnienie cały czas jest.
Wystarczy przecież wypiąć któryś wąż gazowy za reduktorem i tego gazu sporo przecież schodzi.
Poza tym, gdyby silnik przełączał się z benzyny na gaz to bez ciśnienia za każdym razem by gasł do momentu "napełnienia" układu gazem.
Z resztą odwrotnie jest tak samo. Gdy silnik pracuje na gazie ciśnienie w układnie paliwowym wciąż jest.
Dzięki temu przechodzenie benzyna-gaz-benzyna w sekwencji jest praktycznie nieodczuwalna.
Liczba postów: 961
Liczba wątków: 17
Dołączył: May 2009
Reputacja:
0
Kiedyś miałem instalację II gen. Na gas przełączało się w momencie przekroczenia określonych obrotów. Wtedy właśnie słychać było otwierający się zawór w butli od gazu. I mimo to silnik nie gasł.
Liczba postów: 961
Liczba wątków: 17
Dołączył: May 2009
Reputacja:
0
Moim zdaniem właśnie chodzi o ciśnienie w parowniku, z którego gas miałby przedostawać się do układu chłodzenia.