Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zapchany układ chłodzenia?
#11
Istnieje taka możliwość i obym nie miał racji z uszczelką.
A jeżeli tak jest to powinno śmierdzieć gazem z chłodnicy.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz
#12
niekoniecznie . U mnie nie śmierdziało . Miałem identyczne objawy jak ty. Po prostu reduktor od czasu do czasu puści bąka do układu chłodzenia. Jeśli masz reduktor magic jet to na bank to jest to . A tak poza tym napisz jaki masz reduktor coś tam się nam na gazie bo w kilku samochodach montowałem gaz .
Odpowiedz
#13
(05-11-2012, 3:49 )zuczek09 napisał(a): niekoniecznie . U mnie nie śmierdziało . Miałem identyczne objawy jak ty. Po prostu reduktor od czasu do czasu puści bąka do układu chłodzenia. Jeśli masz reduktor magic jet to na bank to jest to . A tak poza tym napisz jaki masz reduktor coś tam się nam na gazie bo w kilku samochodach montowałem gaz .

Szczerze mówiąc nie wiem jaki mam reduktor, jest na nim napis "G.I.S.". Jutro w ciągu dnia spróbuję się upewnić. Mnie niepokoi jeszcze ta brudna od oleju świeca. A jeśli byłby to ten reduktor nawet, to jak auto chodzi na benzynie to reduktor cały czas bierze udział w obiegu? Tzn. czy jak auto na benzynie chodzi to też ma prawo puszczać "bąki"? Język
Odpowiedz
#14
Nie ma prawa. Jak chodzi na benzynie to zawory od gazu są pozamykane.
Odpowiedz
#15
Zdziwisz się ale ma . Nie ma znaczenia czy na benzynie czy na gazie chodzi reduktor jest przez cały czas podłączony do układu chodzenia a w reduktorze jest ciśnienie gazu a nawet jak go nie ma jest ciśnienie atmosferyczne . Jedynym sposobem na rozwiązanie jest zatkanie węży co idą do reduktora od chłodzenia jakimś korkiem ( może być jakaś śruba i zaciśnięcie jej na wężu, lub połączanie węży jakąś rurką ). Sposób na 100% sprawdzony w przypadku rurki ( wsadzasz rurkę z odpowiednim fi łączysz węże zaciskasz opaskami , odpalasz silnik i czekasz Uśmiech )
Odpowiedz
#16
W instalacji sekwencyjnej cały czas jest gaz w reduktorze? Nawet kiedy silnik pracuje na benzynie? Jesteś pewny? W instalacji na mikserze zawory otwierają się w momencie przejścia zasilania na gas. Czyli w sekwencyjnej gaz jest cały czas na reduktorze i blokowany jest przez wtryski?
Odpowiedz
#17
Ciśnienie cały czas jest.
Wystarczy przecież wypiąć któryś wąż gazowy za reduktorem i tego gazu sporo przecież schodzi.
Poza tym, gdyby silnik przełączał się z benzyny na gaz to bez ciśnienia za każdym razem by gasł do momentu "napełnienia" układu gazem.

Z resztą odwrotnie jest tak samo. Gdy silnik pracuje na gazie ciśnienie w układnie paliwowym wciąż jest.
Dzięki temu przechodzenie benzyna-gaz-benzyna w sekwencji jest praktycznie nieodczuwalna.
[Obrazek: avatarrear.jpg]
Odpowiedz
#18
Kiedyś miałem instalację II gen. Na gas przełączało się w momencie przekroczenia określonych obrotów. Wtedy właśnie słychać było otwierający się zawór w butli od gazu. I mimo to silnik nie gasł.
Odpowiedz
#19
Elektrozawór w butli jest zawsze. Podczas pracy na gazie zawór ten może się zamknąć a i tak przez chwilę ciśnienie jakie jest w dalszej części układu wystarczy na chwilową jazdę na lpg.
Chodziło wyżej raczej o ciśnieniu za parownikiem.

z resztą, nie o tym mowa w tym wątku Oczko
[Obrazek: avatarrear.jpg]
Odpowiedz
#20
Moim zdaniem właśnie chodzi o ciśnienie w parowniku, z którego gas miałby przedostawać się do układu chłodzenia.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości