Liczba postów: 302
Liczba wątków: 24
Dołączył: Jan 2017
Reputacja:
0
Miejscowość: Czerwionka
05-22-2018, 22:33
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-22-2018, 23:01 przez Wsciekly13041991.)
Witam. Proszę o pomoc. Wracając z podróży wyskoczył mi check engine. Po jakimś czasie do tego zaświciły się kontrolki VSA i trójkąt z wykrzyknikiem. Auto straciło moc. Na wolnych obrotach prawie gaśnie. Chodzi chyba na 5 cylindrach.. Świece wymienione 2 tyg temu. Sonda lambda z 2 miesiące temu.. Przy odpalonym silniku jak kolejno odłącze przewody od cewek to na jednym nie ma wogóle różnicy.. jak by prąd nie dochodził.. a z kolei na innym jest mała różnica.. reszta ok. Ktoś ma jakiś pomysł? Jak sprawdzic czy prad prawodłowo dochodzi do cewki? Aha i jak zrobiłem skan tym śmiesznym urządzonkiem to wyskoczyły mi takie błedy: P0300, P1201, P1203, P1399 i P0141. Wsześniej nie było żadnego.
Liczba postów: 497
Liczba wątków: 13
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
9
Miejscowość: Szczecin
Cewka ustrzelona na 100%. Tak ostatnio znajomy miał w Accordzie. Całkowicie zmarła i na 3 cylindry chodził silnik i mase błędów wyrzucił.
KA9 01' + EE9 91'
potrzebujesz coś do swojego Legenda z części pisz pw chętnię pomogę
Liczba postów: 302
Liczba wątków: 24
Dołączył: Jan 2017
Reputacja:
0
Miejscowość: Czerwionka
Właśnie wczoraj zamówiłem cewke. Tylko martwi mnie to, że jak zamieniłam kolejność cewek to nadal na tym samym cylindrze odpinając kostke od cewki nic sie nie działo.;/ świece też zamieniałem. No nic.. przyjdzie cewka podmienie i zobaczę
Liczba postów: 302
Liczba wątków: 24
Dołączył: Jan 2017
Reputacja:
0
Miejscowość: Czerwionka
05-24-2018, 1:06
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-24-2018, 2:52 przez Wsciekly13041991.)
To nie cewka;( podmieniłem i nic:/ pomocy...
Kostka jest 3 pinowa. Podejrzewam, że plus/minus/sygnał. Wydaje mi sie że bramuje sygnału do cewki na 3 cylindrze.. ale to tylko przypuszczenia:/
Liczba postów: 201
Liczba wątków: 25
Dołączył: May 2014
Reputacja:
3
Miejscowość: Częstochowa (rzadko Łódź)
To zrób reset i adaptację silnika na samej benzynie (nawet możesz odpiąć zasilanie instalacji gazowej w ogóle od AKU) aby to wykluczyć.
Liczba postów: 302
Liczba wątków: 24
Dołączył: Jan 2017
Reputacja:
0
Miejscowość: Czerwionka
Auto narazie stoi u gazownika. Zobaczymy co mi powie.
Liczba postów: 267
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jul 2015
Reputacja:
0
Miejscowość: Warszawa
Mogę Ci poradzić tyle, że jeśli to rzeczywiście uszczelka pod głowicą to taniej i zdecydowanie mniej problematycznie, będzie kupić używany silnik np z jakiegoś anglika z niskim przebiegiem, niż remontować. Na poparcie moich słów polecam przeczytać temat o remoncie silnika C32 w dziale o KA8/7.