03-08-2010, 7:14
03-11-2010, 10:14
zwyczajnie to są poduszki(to ta banalna i umiarkowanie droga przyczyna), ale u mnie niestety ten schemat się nie potwierdza.
narazie rozciaprałem przód i auto i tak nie jeździ.
W końcu muszę się wziąść za wyjęcie skrzynki, na pierwszy rzut planuję sprzęgło hydrokkinetyczne.
narazie rozciaprałem przód i auto i tak nie jeździ.
W końcu muszę się wziąść za wyjęcie skrzynki, na pierwszy rzut planuję sprzęgło hydrokkinetyczne.
01-03-2016, 6:21
(03-11-2010, 10:14 )Legend95 napisał(a): [ -> ]zwyczajnie to są poduszki(to ta banalna i umiarkowanie droga przyczyna), ale u mnie niestety ten schemat się nie potwierdza.
narazie rozciaprałem przód i auto i tak nie jeździ.
W końcu muszę się wziąść za wyjęcie skrzynki, na pierwszy rzut planuję sprzęgło hydrokkinetyczne.
Stary temat ale pozostał bez odpowiedzi
Legend czy zdiagnozowałeś przyczne - stałem sie włąsnie szcześliwym posiadaczem polifotwego legenda ka9 ktury wpada w wibracje na kazdym biegu prrzy obrotach ok 2300 , ponizej tych obrotów i powyzej jest spokojny
mysłałem kiedyś ( miałem identyczny problem w mitsubishi 3000 V6) mysłałem wtedy że to :
- może niewyważone półosie ?
- luzy w skrzyni biegów np na łożyskach na wyjściu na półosie?
01-07-2016, 20:42
chciałbym Ci pomóc, ale po 6 latach zwyczajnie nie pamiętam jak to się potoczyło.
Trzeba ustalić czy wibracje są podczas jazdy, czy podczas postoju czy w jednym i drugim przypadku.
Trzeba ustalić czy wibracje są podczas jazdy, czy podczas postoju czy w jednym i drugim przypadku.
01-10-2016, 4:22
szkoda że nie pamiętasz pomogło by wielu
ale skoro nie pamiętasz to moge sie domyślać ze nie było to cośdrogiego jak hydrauliczne sprzęgło - bo jakby Cie zabolało finansowo to byś zapamiętał hehe
wibracje mam i na postoju i w czasie jazdy - jak by cośCi sie przypomniało było by super
tymczasem chyba pojade w Gdyni do Largo ( dawnego autoryzowanego salonu) może cośpodpowiedzą
ale skoro nie pamiętasz to moge sie domyślać ze nie było to cośdrogiego jak hydrauliczne sprzęgło - bo jakby Cie zabolało finansowo to byś zapamiętał hehe
wibracje mam i na postoju i w czasie jazdy - jak by cośCi sie przypomniało było by super
tymczasem chyba pojade w Gdyni do Largo ( dawnego autoryzowanego salonu) może cośpodpowiedzą
01-10-2016, 10:41
i tak ciężko powiedzieć, to były czasy, gdy miałem 4-5 Legendów na raz i do tego parę na części... więc nawet jeśłi to po prostu brałem to co leżało mi pod nogami.
W przypadku KA7/8 wibracje na biegu jałowym ok 1500 obr/min to norma i ten typ tak ma. Amerykanie, którzy zjedli zęby na tym modelu potwierdzają.
W przypadku KA7/8 wibracje na biegu jałowym ok 1500 obr/min to norma i ten typ tak ma. Amerykanie, którzy zjedli zęby na tym modelu potwierdzają.
01-10-2016, 22:41
Udało mi się sciągnąć manuala do KA9 - (tutaj podziękowania dla K278 który go udostępnił).
Dla tych którzy nie mają serwisówki zamieszczam ponizej kolejność postępowania podczas sprawdzania co jest przyczyną wibracji ( jakby Ktos maił problemy z ang to prosze napisać - przetłumacze )
myśle ze to rozwiąże problem
pozzdr
Dla tych którzy nie mają serwisówki zamieszczam ponizej kolejność postępowania podczas sprawdzania co jest przyczyną wibracji ( jakby Ktos maił problemy z ang to prosze napisać - przetłumacze )
myśle ze to rozwiąże problem
pozzdr
01-14-2016, 3:07
nalezy tylko pamietać ze ten manual nie tyczy sie legenda 2gen bo nie ma on jeszcze poduszek sterowanych podcisnieniowo
01-14-2016, 15:52
A opony masz proste?
01-15-2016, 19:26
tak opony akurat wymieniałem na zimowe wiec jes sprawdziłęm ,
pozatym wibracje występują nie tylko podczs jazdy ale tez gdy stoję ( skrzynia na P ) i trzymam gaz na tych obrotach - dlatego skłaniam sie ku poduszkom- w najblizszych tygodniach zajmę sie tym i dam znać o efektach
pozatym wibracje występują nie tylko podczs jazdy ale tez gdy stoję ( skrzynia na P ) i trzymam gaz na tych obrotach - dlatego skłaniam sie ku poduszkom- w najblizszych tygodniach zajmę sie tym i dam znać o efektach